Bebeğim bu ay sonunda 1 yaş olacak. Ama hiç sosyal değil. Doğduğundan beri onu her ortama koydum yabancılık çekmesin diye aksi gibi hiç sosyal değil. Nereye gidersek eve geri gelmek istiyo çok huzursuzlaşıyo. Yaşıtları onunla oynamak isterken o hiç istemiyor ve yaşıtlarına göre gelişim geriden geliyor gibi hissediyorum psikolojimi nasıl yenebilirim? Ya da bu durum normal mi? Yardım edin nolur çok düşünüyorum