Kızlar var mı böyle olan ya ? 13 ay oldu her ay ya gribim ya nezle bir hafta sürüyor öyle kolay da geçmiyor. Emziriyorum ilaç da içemiyorum normalde sık hasta olan biri değilim ama doğum sonrası hep böyle. Artık insanlar bu ayı da boş geçmedin şükür falan diye alay konusu ediyorlar. Cidden merak ediyorum sadece ben mi böyleyim var mı aramızda ?