kubra15mart bu kadar takmayın. Kilo da verilir, bakım da yapılır. Bebeğiniz biraz büyüsün, eski düzene dönersiniz. Sizden bir insan çıktı, kolay bir şey değil. Kendi mahkemenizde kendinize acımasız olmayın. İlk çocuğumda takmıştım. İkincide kendime dedim ki neden ben kendime haksızlık etmişim.