badiskohanim aynen her bebeğin tepkisi farklı oluyo kimi sevmiyo içmek istemiyo kimi seviyo kızım ilk verdiğinde direkt ağzından akıtıyordu biberon ucuna döküp verdim bu seferde bi kısmı uçta kalıyodu en son dudağının hemen içine damlattım şapır şapır yemeye başladı ama nacizane fikrim kilo başı 2 damla ilk etapta fazla gelebilir en azından dr kontrolüne kadar kilo başı 1 damla kullanmanız😅