zbzbz Aslında temiz hava iyi gelir. Kızımı 7-8 aylık belki daha da küçüktü o zamandan beri neredeyse her gün dışarı çıkarırım. Hasta olsa dahi dışarıya çıkmak iyi geliyor. Hem de bağışıklığı güçleniyor. Üşüdüyse dışarda belki ondan hasta olmuş olabilir ama hasta oldu diye dışarıya çıkarmamazlık yapmayın. İyileşince yine çıkarın bence 🌸