Hepinize teşekkür ederim beyaz renk ankastre set Alaçam marka olarak ben Regal düşünüyorum ama fiyatı pahalı diye eşim bimde satılan Kumtel markasını istiyor arada kaldık marka olarak
Kumtel şuan 3 kişiye sordum 2 kişi memnun değil 2 yıl sonrası alt kısım çalışmıyor arza cikariyor kötü falan denildi 1 kişi tek memnun şuan eltimde almiş ama yeni 3 aydır kullanıyor oda memnun
Bilemedim şans işi sanırım benm düz normal fırın Altus markası ama hiç lnermiyorum buzdolabı sürekli bozuluyor firinimin alt kısmı kaç kez servis geldi yaptı sözde ama pisirmiyor
Şuan ki evimde ankastre set Alaçam ama marka Kumtel memnun musunuz Regal fiyatı yüksek ama herkes çok memnun heleki yengemlerde var kaç yıldır sorun olmadı yengemde tavsiye ediyor kendi ailemde herşeyin markası Regal bende ondan istiyorum ama bilemedim tavsiyeleriniz var mı