mamabear_ kbrata her şekli her markayı denedim yaşlı neneler gibi pekmeze bile batırdım artık kafayı sıyırmıştım tutsun diye 😅 ama tutmadı tutmadı. Biz de tutar gibi olduğu emzik kiraz uçlulardan oldu bibs. Ama mış gibi yaptı onu da
ogretmenanne2024 kbrata kızım 19 aylık oldu defalarca denedim malesef tutmadı .phlipsi bile denedim inşallah siz verebilirsiniz 🙏
hamilesavi kbrata 80 günlük bebeğim bütün markaları eve yığdım tutmadı. Olmayınca olmuyor ben de zorlamadım. Doğduğu gün vermiştim ağzına üstelik o zaman bile istemedi
hulya_10 kbrata ben de farklı markalar denedim tutmadı maalesef 4 aylık oldu ara ara deniyorum hala bi umut
iliovasilemaa Benimkide emiyor ama ağzında tutamıyor hemen düşüyor emmesi için bizim ağzında emziği tutmamız lazım
ipekduman25 kbrata ay benimki de emmiyor ya ağzımda elimle bekletince öğürüp kusuyor 🙄tek ümidim ek gıdada bişeylere batırıp vermek o da olmazsa pes edicem şurda tavsiye okuyayım bende🤭