Bu Nedir arkadaş ya 4 günden beri bebeğimi tanıyamıyorum 8 hafta atağı bize sağlam vurdu emmiyor sanki sürekli gazı var ağlama krizileri beni emmediği için biberonda mama veriyorum bu seferde tuvaletini zor yapıyor ne yapacağımı şaşırdım bu ne atakmış arkadaş gözlerimin deliği görünüyor uykusuzluktan acaba bizim zamanımızda atak mı vardı annem bizi böyle büyütse asla 5 çocuk yapmazdı 😩