Minikkalbinannesi 8 aylıktan beri Munchkin pipetli suluk kullanıyoruz, koku akıtma yapmıyor ben de çok memnunum, oğlum 19 aylık oldu haliyle bayağı eskidi artık suluğumuz. Yaz da geliyor diye çelik bir ürün almayı düşünüyorum ben, hem yazın suyunu da serin tutar diye düşünüyorum. Genelde çelik suluk olarak baby plus önerilen bir ürün ama bende kararsızım hala 🤭