aliekin öncelikle bu benim deneyimim süreç herkeste farklı işleyebilir. Olumsuz deneyiminiz olursa vebal almak istemem. Bu firmalardaki Temsilcide çok çok önemli. Bizim ev baktıktan sonra tam 1 ay sürdü tapuyu almamız, tabi bu sürede ev sahibide taşınacaktı 1 ay süre istemişti bizdende o yüzden acele ettirmedi sağolsun. ne zaman olur vs gibi sıkıştırmalar oldu tabi yinede , süreç biraz yavaş ilerliyor imzasıydı eksperiydi, vs. Bunu söyleyim Bazı ev sahipleri de katılımevim, eminevim gibi firmalarla evi alacağınızı söylediginizde kabul etmeyebilir. Paraya acil ihtiyacı olan ev sahipleri kabul etmez veya vazgeçebilir. Biraz sabır istiyor yani. Ama söylenen tarih bize mayıs ilk ve 2. Haftaydı. 1 hafta bizde uzadı sadece uzamasının sebebi ev sahiplerinin ev borcunun bitmemesi ve bunu bize söylememeleriydi. Katılımevimin bir suçu yok. Taksitlerinizi düzenli ödediğinizde söylenen tarihte alırsınız. Ama 1 ay taksit gecikirse ev alma tarihinizde 1 ay gecikir Onun haricinde şükür aldık. Baska sormak istediginiz olursa yanıtlarım