3 yaşındaki oğlum 1 aydır geçmeyen öksürüğü var gecenlerde ateslendi antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı kullandık ateş gecti ama öksürüğü halen devam ediyor. Pazar günü akciğer filmi cekildi bronslari dolmuş 4 gün antibiyotik iğnesi olacak pazar günü başladık ama halen gecmedi sabahları uyaninca ve disari çıkınca ard arda başlıyor sonra bitiyor ne yapacağımı şaşırdım başına gelen varmı? Havada verdim ama düzenli olmadı cocuk kimi zaman aldı kimi zaman reddetti uykuda vermeye çalıştım olmadı