yaraliceylanim hepyerdeyizz makine de olmaz oegu lif ile siliyorum ben ona bile bastırırsam olmuyor halimi cok seviyorum ama çokta sıkıntılı haliciya Bi versem geriye alamam bide halıcılar cok özensiz yani parasına bakiyo patami aldım tamm gerisi önemsiz