hghg Kızlar bebeğim 10 günlük ilk 1 hafta güzeldi emzirip yatırıyordum uyuyordu ama şimdi beşiğine yatırdığım an ağlıyor ama kucağımda uyuyor normal mi sizce ne yapacağım ben böyle hep kucakta mı uyuyacak 🥲
eymenku hghg bebeğin tek ihtiyacı sizsiniz siz olmayınca hiç biseyi yokmuş gibi hissediyor maalesef bu bı süreç ilk iki ay üç ay bu durumu yaşayacaksiniz
organikirmik hghg ilk 3 ay anne karnında sanıyolar kendilerini. 4. Trimester denir bu döneme hatta. Kalp atışınızdan başka tanıdığı bi şey yok. Alışacak korkunuza uzak tutmayın büyük kötülük bebeklere bence
kanalizzze59 hghg ilk 2-3 ay böyle geçiyor sonradan alışıyorlar beşiklerine 9 ay karnında durmuş şimdi beşik ona soğuk yanlız geliyor Mümkün oldukça koynunuzda uyutun başka biryer bilmiyor çünkü bu çok normal İlk çocuğum 2.5 ay koynumda yattı 2. Si 2 ay 🥰
glnrk hghg ben 1 aydan 3,5 aya kadar kucağımda uyuttum. Oturup bacağıma yastık koyup emziriyordum öyle uyuyordu 2 3 saat kıpırdayamıyordum. 3,5 aydan sonra yatağında yapmaya balşadı kendiliğnden. Yani normal ve geçici
birkartanesii Annesii ilk üç ay bebiş dünyaya alışırken hep annesinin kucağını ister. Bu kucağa alışması anlamına gelmiyor aksine güvenli bağlanma için çok önemli. Kucağa alışır diye endişelenme, şu an kucağına ihtiyacı var🩷💙
merve2332 Ben hiç alışırmı korkusu yasamadım aksine bugunler geçici hep kucağıma sığacak değil ya derdim suan bebeğim 8 aylık ve kucağımda durmayı sevmıyo artık 🥹😂