mutlulukkkzamani Mutfak Dolaplarim beyaz renk Şimdi ankastre seti Alaçam beyaz renk mi güzel siyah mi buzdolabı bulaşık beyaz renk
Deletedmom2987 mutlulukkkzamani Benim mutfak dolaplarım beyaz ankastre setimde beyaz bütünlük sağlıyor.
bossmomm mutlulukkkzamani merhaba hangi marka alacaksınız bende almayı düşünüyorum beyaz düşünüyorum. Birde cam ocak mı alsam emaye mi alsam diye düşünüyorum?
mutlulukkkzamani bossmomm Regal düşünüyorum marka olarak eşimde tutturdu bu bime gelen Kumtel markası diye şuan marka hiç birşey diyemem
alpmila mutlulukkkzamani ikisini de kullanmış biri olarak beyaz diyorum 😊 şuan beyaz kullanıylrum cok memnun siyahın temizliği zordu ya
3kedili2bebekli mutlulukkkzamani Kumtel ben kullandım çok memnundum tavsiye ederim şimdi taşındım kiracima bıraktım hiç ne arıza yaptı ne bir şey fırını da çok güzeldi
busrastattz mutlulukkkzamani bimden almak yerine kumtelin kendi sitesinden alın ben inoxları çok beğeniyorum yazlığıma aldım geldi gerçekten mükemmel
annesikjgg Deletedmom2987 bence bu mutfağa beyaz olmaz siyah bütünlük katar . Tezgah beyaz olsaydı olurdu ama siyah. Benim dolaplarım beyaz tezgah gri bende gri renk ankastre kullanıyorum çok beğeniyorum
emosss__ mutlulukkkzamani beyaz eşyalarla aynı renk olmalı beyaz. Benim bütün eşyam beyaz bulaşık makinesi gri aşırı kötü duruyor. Değiştireceğim
aslanalideniz mutlulukkkzamani siyah toz oluyor temizlesen de belli olmuyor beyaz da bana çiğ geliyor açıkçası en güzeli gri cam bence kullanıyorum çok memnunum leke toz vs açısından daha avantajlı
Beraninannesii mutlulukkkzamani Şimdiki aklım olsa beyaz alırdım. Siyahta leke toz çok fazla belli oluor. Hele benim gibi giriş kat yol cepheyse eviniz.
Brokolilim mutlulukkkzamani Bende gri seviyorum ama mutfakta bir bütünlük olmalı beyaz aşyaları aynı renk olmalı diye düşünüyorum siyahta müthiş toz olur 🤦♀️
evolution mutlulukkkzamani bence siyah olmamalı. Hergün düzenli olarak siliyorum ama ona rağmen sürekli tozlu ve kirli görünüyor. Su lekeleri bile görünüyor anında.