Bugün kızım için kontrole gittim. Parmakları içe doğru c şeklinde basıyor şikayetimiz buydu. Röntgen çektirdi. Açısı çok az içe dönme olduğunu söyledi ve 2 yaşında tekrar gelmemizi ve o yaştaki duruma göre tedavi uygulayacağını söyledi. Ama yine de için rahat etmedi geç kalkmaktan korkuyorum açıkçası. Yeni yürümeye başladığı için de normal dedi. Ayak görselini tekrar paylaşırım bu durumda olanlar var mı tedavi olarak neler yaptınız. Kendiliğinden geçici bir şey mi anlayamadım.