pink9 çocuğunuz 4 aylık, tabi ki acıkırsa uyanır. 10-12 saat yazmıştı geçende bir doktor 4 ay için uzm.dr.fikretmungan takip edebilirsiniz. Uyuyorsa da keyfini çıkarın 36 günlük kızım acıkınca kendisi çığlık çığlığa uyanıyor :) 4. Ay uyku gerilemesi atağı da size vurmamış belli ki keyfini çıkarın. Pişik de elbet geçer ama eski beze dönmeyi deneyebilirsiniz, kaka yaparsa bekletmeden alın. Ben gece yatarken bepanthol pişik önleyici krem sürüyorum tenine bariyer olması için ama aktif pişik varsa öncelikle pişik kremi kullanın, bez değişiminde poposunu yıkarsanız daha iyi olur, ıslak mendil kullanmayın bir de temizledikten sonra kurutup öyle bağlayın bezi.