Merhaba bebeğim 1,5 aylık ve sütüm yetmediği için ek mamaya başladık. Erken doğduğu için Aptamil prematile başladık çok fazla gaz yaptı. Bebelac gold a başladık çok fazla gaz yapmadı ama sürekli boğazında bir şey var gibi sesler çıkarıyor neden olabilir mama öneriniz var mı?