anonimm2503 Doktorun biri 7 damla sabah 7 damla akşam dedi bi doktorda 18 damla dedi bebeğim 5 bucuk aylık
nnoktaa anonimm2503 sabahları aç karnına kan ilacını verdim. Kullandığım markaya göre dozu değişiyor. Mesela bestiron da kilo başı 2 damla. Ayarlanıyor.
hunilimomy anonimm2503 sabahlari ac karnına vermek daha iyi emilimi sağlıyor tek seferde vermeniz daha iyi olur ama kusuyorsa falan ikiye bölüp sabah aksam verebilirsiniz
anonimm2503 organikirmik biraz karışık canım yani vardı aslında yanlış teşhis koydu bende osman gönülalan a götürmüştüm şüphe duyduğum için neyse o muayene sırasında kan ilacını nasıl veriyorsun dedi 7 7 dedim 18 ver dedi ama işte tek seferde mi diye sormadım
organikirmik anonimm2503 ha anladım, genelde sabah ve akşam ayrı ayrı emilim olsun diye 2 kere verilir 9-9 verirdim ben sizin yerinizde olsam