organikirmik Bu ayakkabıların kalıpları ne böyle ya 😅 bebeğim yürümüyorken panduf almıştım yine sığdıramadım ayağını. Şimdi bayramlık bir ayakkabı alayım dedim yine sığdıramadım. Daracık ayakkabı yapmışlar
durubebek_ organikirmik yaa oranın yürüme öncesi ayakkabılarının kalıbı iyi aslında benim kızımında üstü tombul ayagının şimdi vicco aldım anka 2 modeli tombul ayaklar için bir bakın
gizemtemel organikirmik lcw kaliplari kucuk kiyafet olculerininde tam olmadigi gibi ama ilk adimsa eger vicco yada nike tercih edebilirsin tombik ayaklar icin en guzel kaliplari benim kizimin ayaklari ustu tombik cok zorlanirdik vicco kullanmistim hep bebekler icin cok guzel tasarimlari ben komple isikli almistim kenarlari yaniyordu yururken cok eglenirdi 😂
Pamukhanim_ organikirmik LCW biraz dar kızım 20 giyiyor normalde 21 büyük oluyor hediye ilk adım ayakkabısı gelmişti 21 1 defa giydi şuan giyemiyor. 22 numara ev ayakkabısı aldık tam oluyor şuan da
organikirmik durubebek_ ya dün Adidas aldım günlük kullanım için, lcwden de bayramda giymelik klasik ayakkabı denen kunduramsı şeylerden almıştım dnfn neyse spor giysin napalım
durubebek_ organikirmik aynen öyle ne rahatsa onla gezsin tabi bebekler sonuçta bir de e bebekte var bi model esnek çok rahattı hakiki deri hem şık hem rahattı o da güzeldi
organikirmik beybitolat aşşşırı aşırı. Bi de yorumlarda çok büyük küçük alın falan demişler belki bi numara büyüğü biraz daha iyi olurdu onlara uymasaydım
organikirmik gizemtemel yok ilk adım değill bayramlık kundura aldıydım dkgkg iade edicem şimdi mecbur. Ay ışıklılar çok güzel ya benim de aklımda 🤩
Pamukhanim_ organikirmik ben 4 ayakkabı aldım 4 üde böyle oldu hatta geçen bayram için sadece görüntü olsun diye bez almistik oradan 6 aylıktı 19 numara ve sadece bayram da giydi yani belli olmuyor ve kızımın ayakları küçük olmasına rağmen olmuyor