alihamzahlas Bayramda çocuklarla nereye gidebiliriz? Malum hava soğuk kapalı bir alan olsun diyorum ama çocukların da eğlenebileceği şeyler olsa. Günlük gezebileceğimiz yer önerirmisiniz? İstanbul Avrupa yakası tarafları tercihim 😊
asilazmazbalkokmaz alihamzahlas Florya’da İstanbul Akvaryum var. Miniatürk’ü çok beğeniyorum. Beyoğlunda. Şişli’de Kidzania var. Meslek gruplarıyla ilgili etkinlik.
yavruaslanlar alihamzahlas vallahi canım gitmediğimiz yer kalmadı park of İstanbul toryum’daki buz kaya minyatür İstanbul akvaryum Florya en son kaşıbeyaz’a gittik oyun alanı falan vardı biz kahvaltı etmiştik Florya’da Emirgan Sütiş var oyun alanı da var oraya gidebilirsin dün de IKEA gittik oyun oyun alana soktum hem ücretsiz aklında bulunsun bayramda da buz patenine götüreceğim kızımı
alihamzahlas asilazmazbalkokmaz bunları nasıl araştırabilirim? Gidebilmek için bilet mi gerekiyor yoksa öylece gidebiliyormuyuz ?
[silindi] asilazmazbalkokmaz biz de düşünüyoruz ama 1 aylık bebeğim de var ağladığı zaman emzirebileceğim yerleri var mı acaba 🫠
asilazmazbalkokmaz alihamzahlas Girişte ücret ödüyorsunuz akvaryumda. Kidzania için onlineden randevu alarakta gidebilirsiniz direktte. Biz randevu ile gitmiştik. Miniatürk’te girişte ücret ödedik.
asilazmazbalkokmaz [silindi] @alihamzahlas Çocuklarınızın kaç yaşında bilmiyorum ama Kidzania için 3,5-4 yaş civarı çok daha iyi. Küçüklerin etkinlikleri kısıtlı. Meslek etkinliklerine katılım yaşını oğlum sağlamıyordu mesela henüz 2,5 yaşında. Yeğenlerimiz girdi.
[silindi] asilazmazbalkokmaz 3 yaşında ama sanırım akvaryuma götürmeyi düşünüyorum şuanlık meslek grupları için dediğiniz gibi o yaş aralıklarında olursa daha iyi eğleniriz 🫶🏻
alihamzahlas asilazmazbalkokmaz 2 oğlum var onlarla nereye nasıl gideriz hiç bilmiyorum 😂 biri 4.5 diğeri 1.5 yaşında