mbabygirlm Sabah kalktığından beri sürekli kıyafet değiştiriyor nedir bu yeni güncelleme falan mı? Az sesim yükselince ne bağırıyon salak diyor bana. Nasıl yaklaşayım şimdi ben buna?
12betul mbabygirlm Eşin seninle konuşurken bu tür kelimeler kullanıyor mu ? Muhtemelen aranızda ki muhabbetten bu konuşmayı yapıyor çocukta . Kız çocukları böyle maalesef sürekli o dolap inecek . 11 yaşında hala aynı 3. Kombini yaptı bi ekmek almaya gitmek için . Bu normal ama salak diye konuşması çok kötü . Çevrende kim seninle böyle konuşuyor
Ballilokmam11 mbabygirlm o kelimeyi nerden öğrendi ilk giyinirken secenek şunun kendi seçsin sonrası da degistiremeyeceginizi söyleyin yada bırakın değiştirsin bitirsin sürekli yıkayıp yenilemeyin dolabı
nnoktaa mbabygirlm ya büyük konuşmak istemiyorum modern anne kadın çizgisinden çıkıp ağzının ortasına bi tane patlatıp sana o salak lafını yediririm demek geliyor içimden ama büyük konuşmak istemiyorum işte..
prlkkcnssss Minikkalbinannesi bence çocuğundan bahsediyor ki öyleyse annesine salak demesi daha korkunç
mbabygirlm 12betul hiç kimse böyle konuşmuyor çevremde. Eşim asla bir kere olsun bana hakaret,küfür etmiş değil saygısız davranmıyor yani. Artık nasıl davranacağımı şaşırdım. Güzelce söylesem daha çok diyor,kızsam bağırıyor ne yapıcam ben
12betul mbabygirlm Ama net kararlı bir şekilde konuşman lazım . Çok yumuşak konuştuğunda şımarıyorlar . Bağırmak arsızlaştırıyor
aleynaderin1 mbabygirlm ilgii çekmeye çalışıyor sen o sana hakaret ettikçe daha çok üzerine gidiyorsun onun da hoşuna gidiyor işte
Minikkalbinannesi mbabygirlm maşallah benim oğlum da üç yaşında bazen öyle şeyler söylüyor ki eşimle şaşırıp kalıyoruz nereden duydu diye
nnoktaa mbabygirlm valla o travma muhabbeti de baydı artık. Yani ben küçükken annemden çok dayak yemişimdir 😂 kadının kristal şekerliğini 3 kez kırdım diye hakettiğimi düşünüyorum. Ama ne oldu aştık bunları. Büyüyünce psikoloğa gider tedavi olurlar artık yoksa travma kalmasın diye diye biz deliricez.