Bebeğim 35+3 Prematüre doğdu. Şu an 3 buçuk aylık düzeltilmiş 2 buçuk aylık. Gürültülü, sıvık, mukuslu dışkı yapıyor ve karnından sürekli gurul gurul sesler geliyor. Ayrıca reflü problemi var en az yarım saat dik tutmazsam ve sırtına vurmazsam reflü yatağına yatırdığımda bile uyuyamıyor sağa sola dönüyor kıvranıyor. Gastroentolojiye götürdük fakat bir şey çıkmadı. Bu durumu yaşayan var mı bilgi verebilir misiniz lütfen çok zorlanıyorum. Gündüz saat başı geceleri 2 saatte bir emmek istiyor sadece anne sütü alıyor yoruldum artık