Kızlar adetim 2 gün önce bitti. Dün maalesef kaza yaşadık ertesi gün hapı içip içmemek arasında çok kaldım, ilacı içmesine rağmen hamile kalanları okudum. Ne yapmalıyım bilmiyorum çok stres yapıyorum, çok fazla hormon içerdiği için de korkuyorum fikir verin lütfen