1,5 yaşında kızım var. 3 4 haftadır huyu suyu değişti. Herşeyr ağlıyor kendini yerlere atıyor. Bir de aşırı bir karıştırma huyu başladı. Yani önceden de ne çekmece ne dolap bırakmıyordu ama şimdi kendine nerede zarar gelecek hep oraları karıştırıyor. Sürekli tepelerde geziniyor düşecek diye ödüm kopuyor. Geçen gün koltuktan koltuğa atlarken kafa üstü düştü kafası morardı. Gece gece acile gittik. Sürekli masanın üstüne çıkıyor, televizyonun ünitesine tırmanıyor. Mutfak çekmecelerine tırmanıp tezgahıb üstünü karıştırıyor. Ve daha bir sürü şey. Yaptığım yemeklere karşı davranışı da değişti. Beğenmediyse önceden ağzını kitliyordu zorlamıyordum bende ama şimdi yemeğe vuruyor ya da tabağı fırlatıyor. Gerçekten yığıldım. Artık kırmasın diye bardağın tabağın plastik olanını aldık. Evde ne eşimde ne de bende görmüyor böyle şeyler nasıl huy edindi böyle şeyler anlamıyoruz. Çıldıracak sadeye geliyorum artık bazen. Bir yere misafirliğe gitmeye çekiniyorum artık. Dün akşam kitaplığa tırmanmaya çalıştı tırmanamayınca salya sümük 2 saate yakın ağlamıştır en son zorla uyuttum artık. Ne zaman geçecek bu huylar ya da ben önüne nasıl geçebilirim? Var mı çocuğu bu dönemde böyle birden değişen?