Kızlar 13 aylık bebeğim 4-5 saatte bir emziriyorum kabızlık için bekunis ya da başka bir ilaç sıkıntı olur mu kullanan ya da bilgisi olan var mı ? Hamileyken duphalac kullanıyordum ama midemi bulandırıyor onu içemiyorum. Genelde sorun yaşamıyorum da şu sıralar bi kabızlık problemi var.