4 buçuknaylık oğlum buğaz enfeksiyonu oldu öksürüyor ateşleniyordu antibiyotik hava başladık 2 gece acile gittik saati saatine ilacını herşeyini veriyoruz gözleri çapaklandı dün geceden beri ateşi var kafası sıcak 38 çıkıyor koltuk altı 37.2 filan başı yanıyor mızmızlaştı biberonla emmiyor ağzıyla oynuyor içsede 30 cc anca önceden 150 cc içen kuzum yani ilaçta kullanıyoruz niye lötüye gidiyor gibi yada normal bi süreçmi enfeksiyon kande yüksek değilmiş taburcu oluyoruz hep öksürüğü azaldı ama ateş bitirdi bizi acaba dişidemi geliyor ondanmı çünkü sürekli emziği biberonu alıne alıp ısırıp ısırıp oynuyor ya yardıöcı olun başına gelen varsa normal mi ne yapalım ya