Ygtek bak bacim ben sana yaziyim. Kizim aslan burcu. Sian 12 yasinda. Cok benmerkezlidir. Bencildi yani. Keyfine bakar. İstemedigi hicbirseyi yapmaz. Mesela odasini daginik. Topla dersin. Tamam der ama istemiyorsa cani toplamaz. Gider kizarsin tamam der gene toplamaz. Ama cani istedimi herseyin en mukemmelini yapar. Yemek yemeyi sever. Paylasmayi sevmiyor hicbiseyini. Cok okuyor,sozelcidir. Bulundugu ortamda hemen one cikiyor. Farkli olan seyleri seviyor cunku. Farkli konular,farkli tarz,farkli farkli farkli herseyi bi degisik bu kızın ☺️🥰♥️