husnanu Kızlar benim kızım 3:30 yaşında bir senedir tırnaklarını yiyor ne yaptıysam bıraktıamadım artık tırnak etleri kanamaya başladı tırnakları asla uzamıyor ve etleri soyuyo Ne kadar konuştuysam da bırakmadı ne yapacağım bilmiyorum bana akıl verin
arzu38arzu husnanu ben kendim 24 yıl boyunca tırnak yedim. Annem acı oje falan sürerdi uyarırdı yeme derdi kan tahlillerine götürürdü yine de yedim. Umarım sizinki bırakır
livanurvealpinannesi61 husnanu psikoloğa götürmeniz gerek benim oğlum da aynı 5 yaşında eşime diyorum götürelim beni dinlemiyor hiç
Prenses_annesi22 husnanu bnmde aynıydı suan 5 yasında bıraktı daha yenı hc karısmadım strese grınce yıyor cunku farkettm kaygılı olunca flan yapyodu bıde sukur uzatıyır artık oje suryoruz falan hatta tırnak yapıskanı aldm onunla motıve ettm hep uzatırsan yapıstrırız flan dıyr
husnanu Kızmakta istemiyorum ılımlı yaklaşıyorum ama bırakacak gibi değil yaşayan varsa böyle bişey lütfen ne yaptınız anlatın artık tırnak etleri bile acıyı diyo eli sürekli ağzında olduğu için tırnaklar deriyle bütünleşecek artık o derece yiyo
hellinn34 Psikolog canım Kendi kendine çözülecek bir şey değil Korkmayın ama büyük bişey değil sadece stresini o şekilde yönetiyor olabilir