Kızlar, 3 yaşındaki kızımın ağzında sürekli bir b.k lafı b.kum diye çağırıyor bazen nerden öğrendi bilmiyorum. Ben b.kum diyo, bk dicem size diyo, kötü sözler onlar iyi kızlar söylemez diyoruz ben kötü bi kızım söylicem diyo geçen kötü hissettirmeyi seviyorum dedi şok olduk. Hayır böylede bi çocuk değildi bal gibiydi böyşe hırçın halleri çok artmaya başladı. İnadı ayrı bi olay aşırı yemek seçiyo önceden yediği şeyleri yemiyor, oyuncaklarını dağıtıyor mesela hadi topla deyince sen topla diyo, yapma diyince inadımıza yapıyo. Sizinkiler de mi böyle yaşın verdiği bişey mi
Yoksa bi yardım mı alalım bilemedik kardeşi oldu bu arada 1 aylık daha kötü davranmıyor kardeşine öpüyor sarılıyor ama hamileyken de böyleydi anlayamadık