Kızımın odasını 6aylikken ayirmistim. Gece güzel uyuyordu uyanmadan. meme+mama olarak ilerliyordum zaten çok uzun sürmedi emmesi. Anne yanına sığmayınca odasında geniş rahat uyusun artık dedim çok güzel olmuştu bence. Bende uyuyordum rahat bir şekilde eşimde telsiz zaten yanimizdaydi. Oğlum 8.5 aylık aynı yatakta uyuyoruz eşim gelmiyor bile odaya gece sık uyanıyorum yorgun oluyorum diye. Çocuğunuza göre hareket edin bence.