fk3458 benim kızımda 4 ay 7 günlük 2 buçuk aylıkken dişler alt damağa oturmuştu bembeyaz elleri ağzından düşmüyodu elline ne versek ağzında salya desen günde 4 tane önlük kaç kere üst değiştirdiğimi hatırlamıyorum şimdi hala öle ama çıkmadı yani 2 aylık bebek için parol şurup biraz ağır değil mi calpol öneriyorlar yada çok ağrısı varsa fitil diye biliyorum