RabiyaG kriptoda gümüş altın bildiğim kadarıyla yok hisse senedidir aldığı bence haram değil biz kriptoda alıyorduk ama değer kaybettiği için sattık. Faiz gibi birşey değil bana altın mantığında geliyor alıyorsun değerleniyor paran artıyor veya azalıyor gibi düşünüyorum ama ucu açık bir konu kesin hükümlülüklede konuşamıyorum kredi kartıda haram ama biz onuda kullanıyoruz yani günümüz şartlarında el mahkum 😂🤷🏼♀️