Merhaba, 70 günlük bebeğim var. Bebeğimin sarılığı sınırda olduğu içi bir gece hastanede kaldı. Devamlı memede uyuyakalıyor diye hep sağım yaptım mama verdim sağım yaptım emzirmeyi de denedim ama aktif olarak emmiyordu. Kayınvalidem şehir dışından geldi ve 20 gün bizde kaldı bu süreçte uykusuzluk , yorgunluk ve sanırım devamlı sağımdan dolayı mastit oldum 😔 genel cerrahiye gidip ultrason çekildi ve antibiyotik kullandım ancak geçmedi , kadın doğuma gittim sağım yapmamı söyledi son olarak meme cerrahi bölümüne gittim. Dr sertleşen ve beze olan bölgeyi ezerek yumuşattı yakın zamanda antibiyotik kullandığım için vermeyeceğini söyledi. Şuan hala geçmedi geçmiyor emzirme sürem 2 saati geçtiği an memelerim taş gibi oluyor ve aşırı ağrım oluyor benim gibi uzun süre mastit yaşayan var mı ve geçecek mi merak ediyorum😔 bu arada asma yaprağı , lahana , sabun her şeyi denedim