Belki bilenler hatırlayanlar vardır. Ben hala regl olmadım (18 gün geçti) hamilelik yok. Şu son 3 günde olmazsam koca ramazanı borçsuz kapatmış olacağım 😂 ondan sonra da ne oluyorsa olsun. Bayram sonrası kadın doğumdayım ajdkajsjahjsjahs
Gecikenler sizin kaç gün? 😂