Bebeğim altı buçuk aylık kolikliği azalıyor çok zordu ama uyku düzeni oluşturmaya çalışıyorum gece uykusuna geçtiğinde max on saat uyuyor mama vermeden bir sıkıntı oluşturur mu ? Gece beslemesi o uyanmadan yapmıyorum kusarsa farketmem diye ödüm kopuyor. Kendi uyanıp acıkınca veriyorum doğru yapıyor muyum? Bilgisi olan var mı?