biyb Kızlar ya sürekli karnım şiş kabızım bağırsak ağrılarım var hiç bit şey yemicekmiyim ya şuan çok ağrım var böyle olup kurtulan var mı sadece salata tarzı beslendiğimde geçti öyle yaşamak da çok zor
nnoktaa biyb bunun için doktora gittiniz mi? Belki gluten hassasiyetiniz falan vardır. Beslenmeme dikkat etmediğim zamanlarda ne kadar zayıf olursam olayım karnım hep hamile gibi şiş olurdu. Hamur işini makarnayı vs kesince düzeliyordum.
biyb nnoktaa tiroitim var doktorum ondan oluyordur dedi düzenli ilaç kullanıyorum ama ramazan da düzenim bozuldu