Kızlar merhaba. Artık kendimi tanıyamıyorum. Geçmişimde ailesi yüzünden sürekli kaos dolu bi evde büyüdüm. Evlendim eşimin ailesi yüzünden cok sıkıntılar olaylar yaşadık. Bekarkende biraz sinirli Bi insandım ama özellikle kızım olduktan sonra bu hal iyice arttı heleki o 2 yaşına girip inatlaşmalar aglama krizleri başlayalı bende kendimi tanıyamıyorum artık tahammülüm kalmadı bebekken de cok zordu kolikti sonrasındada hep devam eden ağlamalar hiç destek almadım onu güzel büyüttüğüm düşünüyorum konuşması ve diğer eğitimleri ama bu ara artık lütfen yargılamayın ama yaptığı herşeye öfke patlaması yaşıyorum ve böyle dövücem yani artık kendimi tanıyamıyorum. Yaşadıklarım cok yalnız kalmam sanırım psikolojim bozuldu. Eşimde sürekli il dışına gidip gelen biri iş yüzünden. Beni sakinleştirip uyku yapmayacak ilaç önerileriniz varmı kullanmış olan. Beni bu sinirim tüketiyor bedenen de bitiriyorum cok yoruldum