2 tane çocuğum var biri 2,5 yaşında biri 5 aylık bir kızım bir oğlum var başka da istemiyorum Rabbim olmayana versin .
Bu yüzden her ilişkiye girerken hamile kalmaktan korkuyorum psikolojim bozuluyor düşündükçe kendime vakit ayıramıyorum zaten 2 çocuk ,ev derken geçiyor gidiyor korunuyoruz da prezervatif+hap ile ama ben yinede korktuğum için yaklaşmıyorum buda etkiliyor istemiyor gibi oluyorum bana öneri verin böyle olmuyor çünkü bu korkuyla yaşanmaz