sebeye 5 ay olcak doğum yapalı regl olmadım karnım şişti ya ne yapsam acaba regl olurum emziriyorum bu arada
sonnenblume sebeye bir şey yapmanıza gerek yok kendisi gelecek. Kiminin 9 ay kiminin 3 ay kiminin 1 yıl sürüyor gelmesi. Ben 6. Ayda regl olmaya başladım. Vücudunuz hazır olduğunda başlayacak ☺️
nnoktaa sebeye hormonlar nedeniyle emzirme döneminde regl olunmayabiliyor. Ama yine de rutin kontrol için kadın doğuma gidebilirsiniz.
pink9 nnoktaa merhaba Bn. De doğum yapalı dört ay olacak geçen ay regl oldum bu ay ıkı gün gecıktı acaba hormonlardan mı olmadım ya regl belırtısı var bel bacak ağrısı
nnoktaa pink9 korunmasız ilişki olduysa ihtimal var. Onun haricinde mevsimden ya da hormonlardan kaynaklı olabilir.