Merhabalar hanımlar. Bebeğim 9 aylık emziren bir anneyim düzenli adet görüyorum ancak bu ay 1 hafta gecikti reglim gebelik şüphem yok bu sebeple rahatım ancak ilk kez böyle bir şey yaşadım. Önceki aylar düzenli olurdum hep. Bu aya kadar düzenli olup bu ay emzirmeden kaynaklı gecikme yaşıyor olabilir miyim sizce