mevamomm Kızlar niye böyle uyutuyorum gidiyorum 15 dakika sonra ağlıyor uyanıyor bana alıştırmışsın diyor kayınvalidem ama hep böyleydi hiç bir işimi yapamıyorum uyanıkkende tek kalmak istemiyor beni göremeyince ağlıyor hemen ne yapacağımı şaşırdım uyku saatleride hiç iyi değil gece 3ten aşağı uyumuyor
Tugceksck mevamomm uyku saatleri için bişey diyemicem inşallah zamanla düzelir. Ama dünyaya geleli 3 ay olmuş bi bebek düşününsenize bundan yaklaşık 90 gün önce karnınızdaydı dünyadan bi haberdi sizi istemesi yanınızda uyuması normal değil mi. Sizin kucağınız onun için bu dünyadaki en güvenli yer siz olsanız bırakmak ister misiniz. Evet zorluğu yok mu çoktur eminim ama bırakın iş kalsın bebeğinizle yatmanın keyfini çıkarın. Ben de öyle iş kaldı çamaşır kaldı bulaşık kaldı yemek kaldı diye diye kendimi aylarca heba ettim ettiğimle kaldım çünkü küçücük bebek sen şurda dur da iş yapayım diyemeyiz o yüzden ben ona uydum ne zaman sakinse işlerimi o ana denk getirdim. İş yaparken yanıma aldım öyle yaptım çoğu zaman yarım kaldı her şey ama olsun canı sağolsun. Şimdi bebeğimin keyfini çıkarıyorum çünkü çok çabuk büyüyorlar ve onun her anını keyifle izliyorum böyle düşününce her şey daha kolay oldu benim açımdan 🥰🥰
maviportakal_ mevamomm 5 aylığa kadar benimle uyudu benimki de dönmeye başlayınca korktum yatağa alıştırdım ara ara denersin sorun olmaz ya şimdi ben özlüyorum benimle yattığı zamanları 6 aylık şimdi bugün öğlen eskiden kucağımda beraber yatardık diyip sarılıp uyutmaya çalıştım özledim gel diyorum mızıldanıyor sıkılmaya gelemedi 😅😅😅
gulsahhhhhg mevamomm bizimde gündüz uykularımız aynen böyle. Bayram geldi temizliği geçtim yediğimi kaldıramıyorum onu da biri getirirse yanıma yiyorum. Üstüne birde Biberon reddi başladı. Tükenmiş hissediyorum artık. Sürekli kucağımda omzumda hep temas halinde birde memnun olsa keşke 😂 yine memnun değil arada gülüyor allahtan mest ediyor kendine çekilebilir kılıyor
mevamomm Tugceksck tabi ki öyle ama sadece evin işi yemeği temizliği değil ki mesele kendime vakit ayıramıyorum yoruluyoruz sonuçta biraz bensiz uyusa rahatlıcam ama o da olmuyor her bebek aynı değil akşam 6dan beri uyumuyor saat 00.30 oldu sallıyorum emziriyorum yok yani
gulsahh0 Aynı durumdayız derin uykuya dalmadan ağlarsa babası veya bir başkası yanına gidince ağlıyor ben gidince direk uykuya dalıyor uyku arkadaşına alıştırmaya çalışıyorum ya da bazen tişörtümü bırakıyorum
Tugceksck mevamomm bu kadar uyumuyorsa illa ki bi sıkıntısı vardır atak dönemi olabilir gaz olabilir uyku saati kaçmış olabilir. Benim bebeğiminde günü gününü tutmaz gündüz yine bi nevi iyi de akşamlar hep kaos 🥹
mevamomm Tugceksck başta gazdı derdi sonra gazı çıktı açlık başladı emzirirken uyuyakaldı sonra yanından gittim 10 dakika sonra uyandı o saatten beri emziriyorum sallıyorum altını değiştiriyorum evde gezdiriyorum derken asla uyumadı şimdi emzirdim 2 dakika sonra ittirdi memeyi uyudu ama bu yalancı uykulardan
mevamomm maviportakal_ ya böyle ben dinlenemiyorum sürekli pışpışlıyorum elimle uykuya dalıyorum bi ıkınma hemen bir daha pışpışlıyorum yine uyumadı yarım saatlik uykusundan uyandı çok huzursuz
gizviz Gündüz kaç saatte bir uyutuyorsunuz? Bir de son uykusunu geç mi yaptıryorsunuz eğer akşam 6dan sonra yaptırıyorsanız gece uykusu o şekilde oluyor olabilir
mevamomm gizviz çok geç uyuduğu için 3-4 arası öğlen 12ye kadar 2 saatte 1 1 saatte 1 uyanıyor 12den sonra 14.00da ıyuyor 40 dakika kadar 16.00da uyuyor yarım saat sonra 18.00da diye gidiyor akşam başlıyor derdi 9 oluyor uyutmayı deniyorum uyuyor eğer yanındaysam uykusu devam ediyor eğer gidersem uyanıyor sonra uyumuyor
kbrnrgltkn Benimki de aynı 4 aylık, yatarak emzirip yanından kalkıyorum nerden anlıyor bilmiyorum 5 dk sonra uyanıyor, gündüz uykularını üzerimde kucağımda yapıyor, gece memede uyuyor sabaha kadar emzik gibi, o uyanıkken koştura koştura iş yapıyorum
maviportakal_ mevamomm evet zor oluyor gündüzleri bile yerine ya da bi yere yatırdığımda uyanırdı kucağımda emerken uyurdu yarım saat bir saat öyle uyurdu hareket edemezdim kollarım uyuşurdu ama yeterki uyusun diye kucağımda tutardım geçiyor bir şekilde 1 aydır anca düzeldi işte
mevamomm gulsahhhhhg aynı şeyi diyorun allahtan tatlı yoksa hiç çekilmez valla geceleride gündüzleride ayrı zor hoş gündüzümüz pek yok ama hep öğlen 12-1de uyanıyoruz gece geç uyuduğu için uykusunu bölmek istemiyorun inşallah bu düzene alışmaz