Allah aşkına çocuğu böyle olanlar nolur buraya yazsin kafayı yicem kizim 1.5 yaşından beri çok hırçın bende 1.5 yaşında hamile kaldım ama hamilelik sürecinde kızımı ihmal etmedim yani yatop çocukla ilgilenmeme durumu olmadı ama herşeye agalay. Herşeye kriz gecirwn sanki küçük ergen yetiştiriyor gibi bitmek bilmeyen saçma sapan herşeye kriz geçiren bir çocuk inanın parklardan geçmiyorduk bir yere gitmek bizim için zulüm eve cikmak zulüm herşeye ama saçma sapan herşeye ağlayan ama kendini parçalayan öfkesi aşırı yüksek bir çocuk ya ve ben 2 senedir tükendim artık tükendim yani bagirmaktan boğazların parçalanıyor gündüz uykusunu 1.5 yaşında bıraktı asla uyumadı 6 ay uğraştım uyumdi naptiysam doguma kadar uğraştım yok yok benim çocuğum gündüz uykusu bilmeyen bir çocuk artık bogazkma kadar dolmaktan perişan oldum sürekli biseyler ikna etmek için bittim sabır kalmadı üstüne küçük kızımda huysuz mızmız bir çocuk evim dubleks ve aylardır tuvalet eğitimi verdiğim kızım asla tuvalete gitmiyor hep kaçırıyor söylemiyor zorla tuvalete götürüyoeum bazen kizrim bazen sabrım taştı bağırdım ama asla normale dönmüyor yorgunluk uykusuzluktan beni o kadar zorladiki nefret geliyor bazen az önce yine kriz geçirdi eve gelmemek için istediği sekild yigenlerimle oynadı keyfini çıkardı ama eve geleceğimiz zaman kriz geçiriyor şaka değil yani bildiğiniz kriz arabadan iniyorum küçük çocuğu alıp babası bazen ikna edip çıkarıyor ama bazend ikna edemiyor oda tükendi yani kimse istemez çocuğuna bu sekild davranmak şimdi diceksiniz bir bekliyorsunuz çocuk bu diyenler ve çocuğu böyle olmayanlar yazmaasin Allah aşkına artık bittim destek istiyorum bendemi sorun yoksa çocuğumdami boğazlarını paylatanq karwr yırtıyor kendini