aysimaaa4 Bebeğim 6 gün antibiyotik iğne oldu ama biteli 1 hafta oldu. Dün yürürken sanki topallıyor gibi değulde bi ayağının üzerine tam basamıyor gibi. İğneden olur mu böyle bişey
mevamomm aysimaaa4 bebeğinizle ilgili mi bilmiyorum ama daha önce ağrı kesicili ve antibiyotikli kalçadan vurulduğumda bir kaç gün yürümek istemedim acıdan belkide canı acıyordur bebişinizin
1cocukannesi_1 aysimaaa4 çocukken çok fazla antibiyotik ağrı kesici vs iğne olmak zorunda kaldım 1 hafta 10 gün popom sızlardı iğne yapılan tarafa oturmak istemezdim adım attıkça popom acırdı belki sizin de öyle olmuş olabilir ama yinede doktora bir sorun
mevamomm aysimaaa4 siz bi kontrol edin bebekler nazlıdır belki canı acıyordur abartıyordur o durumu anlarsınız zaten