Busra_aryalina Merhaba ben 37. Haftada ikizlere doğum yaptım şu an 20 günlükler kız ikiside tek yumurta ama bakımları çok zor aynı anda uyuyor uyanıorlar çok gazları var böle zorlanan varmı
Hunilianne Busra_aryalina Allah size kolaylık versin inşallah yardımcınız vardır. Ben bi tanesinin gaz sancılarıyla on yıl yaşlandım ♥️ Yine de canım feda.
aysenurkerem Busra_aryalina gaz damlası önerebilirim, bizde hiç gaz olmamıştı belki sizde işe yarar. Prolance ismi
Beril-Beren Busra_aryalina cnm benimde ikiz kızlarım var. Çok şükür gaz sancımız olmadı. Gaz damlasını sürekli kullandım birde evolvia mama hiç gaz yapmadı çok şükür mamadan olabilir mi
Ruya_Mert Biogaıya ve samp simlex dr’la ikisini gorus ben memnun kaldım faydası oldu canım Rabbım hayırlısıyla buyutmeyı nasıp etsın
Busra_aryalina Beril-Beren bilmiyorum ki bebelac kullanıyorum onuda günde 2 defa veriyorum yani daha çok emziriyorum gaz damlasıda zinco kullanıyorum
Drkada Busra_aryalina saymadım ama 4 saatte bir 60 cc veriyorum . Memeyi istedikleri zaman veriyorm onda sınır yok
Ruya_Mert Busra_aryalina canım bız 7buçuk aylıgız ek gıdaya basladık anne sütü ek gıda seklınde gıdıyorum doktorumuz mamaya gerek yok dedi ama ben veriyorum her gun degıl ama genellıkle gece 1kere veriyorum 4-5kaşık 120/150cc verıyorum gece anne sutu mama seklınde gıdıyoruz
aysenurkerem Busra_aryalina şuan oğlum 1 yaşında, ilk 4 ay kullandım gaz damlası ve sadece anne sütü alıyordu