Merhaba, 5 aylik oglum var gün icinde evde başbaşa cok guzel geciyor günlerimiz ama eve biri misafir gelse veya biz misafirlige gitsek kalabalik görünce aglama krizine giriyor nefes almadan agliyor biyere gittigime de pisman oluyorum bunu nasil aşabilirim neden oluyordur bilen varsa lütfen yardim etsin