ceylanguller55 Kızlar iki bucuk aylık bebeğim var bıngıldagının kapanmaya basladıgını ve cok az bi açıklık kaldıgını söyledi doktor bu durumu yaşayan varmı
iremm58 ceylanguller55 3 aylık kapandı kızımın baş çevresi takibi yapıldı her ay düzenli büyüme olduğu sürece sıkıntı olmuyor dedi doktor , bir kaç farklı doktora da sordum aynı sekıl büyüme önemli 10 aylık oldu şuan düzenli büyüyor her ay
pkrtl Kaç haftalık doğdu şu an kaç ölçüleri biliyor musunuz acaba benimde 36+5 te doğdu bıngıldagı 1.5 tu 2 aylık kontrolde 1 olmuştu doktor kan istedi sorun yok gibi görünüyor ama nöroloji görsün dedi çarşamba günü götüreceğim