Kızlar Öncelikle kadir gecemiz mübarek olsun .
🪷🌸♥️
Ozelllikle baskın şekilde bugün yasadigim bir olayı anlatmak istedim size belki yaşayan bilen vardır . Bı kaç aydır ara ara tansiyonum yukseliyordu Oruçta daha belirgin hale geldi bu durum Açlıktan desem değil Gün icindede pek yemezdim zaten. Bir anda sıcak basıyor başım dönüyor Başıma bir agri oturuyor Elim kolum kalkmaz hale geliyor daraliyorum sıcak basmasıyla . Tansiyonum yukseliyor ne yapabilirim acaba Son günleri de layıkıyla tutmak isterim . Ama Çok zorlanıyorum sahurda şunu ye iç Diye öneriniz var mı ? Ya da Benim yaşadığımı yaşayan biri .
( Kalp kapakcigimda doğuştan genişleme var mitral kapak prolopsusu diyorlar . Yani doğuştan gelen bişey etkisi olur mu bilemiyorum Hamileyken falan normal sana zarrai olmaz denmişti yine de bilin diye söyledim ) …
Bilgi fikir lütfen