kdicmom geçmiş olsun. sezaryende kan kaybından ölme riskiniz yüksekti. Doktorun yaklaşımı da enteresan açıkçası. İyiki bu şekilde atlatmışsınız.
Akrabam genç yaşta bir kavgayı ayrıştıracağım derken hayatından oldu. Düğün sonrası iki kişi kavga ediyor bu da ayırmak için araya giriyor, kavga eden ikisi bunu dövüyor, dolaysıyla kanama oluyor. Orda bırakıp gidiyorlar, tenha bir yer olduğu için kimse de görmüyor. Maalesef orda ölüyor.