5 ay önce ilk defa hayatımda ara kanama yaşadım ve bu çok uzun sürdü 20 gün kadar sonrasında regl 2 ay sonra oldu, eylülden sonra adetim 2 ay 40 günde bir oldu bu ay 32 günde oldu stres yaşadım ve 3 gündür kanama yaşıyorum adetim biteli 10 gün olmuştu. Baya da kan görüyorum bu doğum kontrol iyi geliyor diyorlar bunu kullanan oldu mu bu sebeple ?