Kızlar brnşm kızım cok memeye düşkün anlatamam yanında bes dakka otursam bana yapışır süt diye5 dakkada bir yemekte yemiyor içince hep erteliyodum emzirmeyi yemekten sonra veriyodum 1 aydır kademeli olarak azalattım geceleri yüz kere kalkardı. Ben bi halt edip sabır taşını sürdüm istemesin yemek yesin diye önceden salça filan sürmüştüm banamısın dememişti ama şimdi daha asla içmiyor asla. Ben kesmek istiyordum ama şimdi değil moralim pok gibi emermi geri acaba gece uyanınca. Çok pişman oldum hiç ne biliyim hemen kesen bişsey oldugunu boş konusucaklar yazmasın hiç oyüzden